Jeg vil bli med i Life Club – hvordan blir jeg medlem?
- Så hyggelig at du vil bli medlem i vår kundeklubb! Du kan enkelt registrere deg som medlem på nett eller få hjelp av våre butikkansatte når du handler i én av våre butikker. Klikk her for å bli medlem. Fullstendige medlemsvilkår finner du her.
Koster det noe å være medlem i Life Club?
- Medlemskapet i Life Club er gratis.
Hva får jeg som medlem i Life Club, og hvordan fungerer bonussystemet?
- Som medlem i Life kundeklubb får du tilgang til unike tilbud via SMS, post og e-post. Du får bonuspoeng på alt du handler, dvs. 1 kr = 1 poeng. Når du har oppnådd 1.000 poeng får du en bonussjekk som gir deg 25 kr i rabatt på et valgfritt kjøp (f.eks. 2.000 poeng gir 50 kr osv.). Bonussjekken kan brukes i fysiske butikker og i nettbutikken.
Klikk her for å bli medlem i Life Club.
Som medlem får du:
• Som nytt medlem får du 10 % i velkomstrabatt på ett kjøp*
• Bonuspoeng på alle kjøp og bonussjekker som kan brukes på nett og i butikk
• Eksklusive rabatter og tilbud på nett og i butikk
• Inspirerende nyhetsbrev med tilbud og informasjon
• Mulighet til å få invitasjoner til arrangementer og aktiviteter
• Gratis medlemskap
* Tilbudet gjelder kun én gang og for nye medlemmer i Life Club og kan ikke kombineres med andre tilbud. Gjelder ikke naturlegemidler.
Bonussystemet:
Kjøp for beløpet nedenfor gir følgende bonussjekkbeløp å handle for i NOK.
1.000 kr (1.000 poeng) = 25 kr i rabatt på valgfritt kjøp
2.000 kr (2.000 poeng) = 50 kr i rabatt på valgfritt kjøp
3.000 kr (3.000 poeng) = 75 kr i rabatt på valgfritt kjøp
Bonuspoengene er gyldige i 24 måneder etter kjøp, og bonussjekken er gyldig i 6 måneder fra aktiveringsdatoen. Bonussjekkene sendes ut én gang i måneden etter at minst 1.000 poeng er samlet inn.
Får jeg bonuspoeng både på nett og i butikk?
- Ja, du får bonus på det du handler i butikk og/eller på life.no. Husk å oppgi ditt medlemskap i butikk og logg inn på life.no for å få poengene.
Får jeg bonuspoeng ved kjøp av gavekort i butikk?
- Kjøp av gavekort er ikke bonusgivende, men den som bruker gavekortet får bonus på sitt kjøp. Du kan kun bruke gavekort i våre fysiske butikker.
Må jeg opprette en konto på life.no?
- Ja, hvis du ble medlem i butikk må du opprette en nettkonto på life.no hvis du ønsker å ha tilgang til medlemssidene. Hvis du ble medlem på life.no, ble det opprettet en konto da du opprettet medlemskapet.
Jeg har to medlemskap, hva gjør jeg for å slå dem sammen?
- Hvis du har to medlemskap i samme land og vil slå dem sammen, kontakter du kundeservice, så hjelper vi deg med å overføre poeng fra den inaktive kontoen til den aktive, og samtidig avslutte den inaktive kontoen.
Kan jeg bli medlem i Life Club selv om jeg ikke bor i Norge?
- Du som kommer fra et annet land enn Norge kan også registrere deg som medlem.
Kan jeg etterregistrere poeng?
- Absolutt, du kan etterregistrere poeng hvis kjøpet er gjort i løpet av de siste tre månedene og kan vise frem kvittering. Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg. Merk at du som nytt medlem ikke kan etterregistrere poeng som er gjort før medlemsregistrering.
Jeg har byttet adresse, må jeg gi beskjed om dette?
- Du kan selv oppdatere adressen din på Mine sider eller kontakte kundeservice, så hjelper vi deg.
Jeg mottar doble utsendelser fra Life Club, hva gjør jeg for å endre det?
- Ta gjerne kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg videre.
E-post: kundeservice@life.no
Jeg får ingen utsendelser fra Life Club selv om jeg er medlem. Hva gjør jeg?
- Hvis du har avregistrert deg fra å motta e-post, SMS og/eller postforsendelser, kan du når som helst logge deg inn på Mine sider og registrere deg på nytt, slik at du i fremtiden mottar utsendelser fra oss.
Du må selvsagt gjerne kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg hvis du har flere spørsmål om utsendelser. Kontakt oss på e-postadressen kundeservice@life.no
Jeg vil ikke være medlem lenger, hva gjør jeg?
- Vi syns det er veldig leit hvis du ønsker å melde deg ut av Life Club. Du har naturligvis full rett til å avslutte medlemskapet. Kontakt i så fall kundeservice, så hjelper vi deg med å fullføre avregistreringen.
Jeg har avsluttet medlemskapet i Life Club, hvorfor mottar jeg fortsatt utsendelser?
- Av og til kan det hende at vi allerede har ordnet med utsendelser og at adressen din er med, og at medlemskapet først avsluttes etter dette. Hvis problemet vedvarer, kan du kontakte kundeservice på e-post: kundeservice@life.no
Hvor kan jeg lese fullstendige medlemsvilkår?
- Fullstendige medlemsvilkår finner du på følgende side:
Les her
Andre viktige opplysninger som også kan være nyttige å kjenne til, finner du under Personvernregler og Informasjonskapsler:
Les her